HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2012.04.26. 23:31 sovisz

full time

A ma reggelem eleg hülyen indult... de nem csak nekem. Kesesben voltam (habar ez hülyeseg, mivel senki sem nezi, hogy mikor megyek-jövök) es eppen mentem volna le az U-Bahnhoz, amikor egy zöldkabatos nö, idegesen rohan fel a lepcsön es ordibalja, hogy keressenek masik utvonalat, az U-Bahnt lezartak. Akkor mar hallani lehetett a szirenakat... Szomoru... ezekszerint itt sem fenekig tejfel minden.

Kisse magam alatt vagyok. Talan erre is jo ez a blog, hogy kiirjam magambol. Ha sokaig nem irok, az azt jelenti, hogy jol vagyok...

Szoval voltam interjukon, meg behivtak probanapra is (amit lemondtam, de nincs kedvem leirni a mierteket), meg palyazgatok, de semmi...

Ez igazabol nagyon szomoru teny, hogy nem vagyok jo semmire. Mar nagyon megalazonak erzem, hogy reggelente olyan levelek varnak az asztalon, hogy: "Rita, legyel szives szepen kitakaritani a wc-t!" -es a szepen szo dupla vonallal van alahuzva. "Rita, legyel szives a csillart es a polcokat letakaritani!!!" "Rita, kerlek ne tegyel be olyan sok ruhat a szaritogepbe, mert összegyürödnek. Elötte razzad ki!!!" stb.

Valamiert en ennel többre ertekelem magam, ami azert baj, mert örök elegedetlensegben szenvedek. Ami persze elöre visz, csak hat ugye... itt toporzekolok mar honapok ota es semmi eredmenye.

Ciki vagyok valljuk be öszinten! Epp ma kerdeztem a baratomat, hogy szerinte ciki vagyok-e? Probalt kedves lenni, ami full respect (plusz azert, hogy elvisel), de sajnos az vagyok... es persze csak en tehetek rola. Ha tehetem probalom magam a hatterben tartani es kerülni az olyan kerdeseket, mint a "Hol laksz?" "Mit dolgozol?"... nem szeretnem szegenyt kellemetlen helyzetbe hozni. (miert hangzik ez ugy, mintha fertözö betegsegem lenne?)

Nem hiszem el! Baratnöm kiment Angliaba, (sokkal kesöbb, mint en ide) es most irt egy üzenetet: "megvaaaaaannnnnnnn:) felvettek a Lacoste-hoz:))))))full time havi 1300 font:))aztán 3 vagy 6 hónap után 1500:)))áááááááááááááááá nem hiszem el:))))))))))
21-én kezdek:))))))
és Veled mizu Drágám????:)))" -ez all benne.

Eppen probalom magam összeszedni, hogy valami ertekelhetöt talaljak magamban es erre... Na persze tökre örülök neki, mert megerdemli! Csak en mikor??? En mikor erdemlem meg?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr534475673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása