HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2011.10.18. 20:16 sovisz

1 honapja...

Na de reg irtam mar. Annyi minden törtent velem az utolso bejegyzes ota, hogy nem is emlekszem mar ra...

A gyerekekkel talan kezd jobb lenni a kapcsolatunk. Ez meg mindig nem egyertelmü, hogy most hanyadan allunk egymassal... Hagyom meg had alakuljon.

Amit megtanultam ebben az egy honapban (holnap lesz 1 honapja), hogy senkiben ne bizzak meg. Atveres, szivatas, kamuzas, stb. A magyarok meg föleg. Magyar embertöl segitseget ne varjak... Talan meg a külföldiek akik segitökeszebbek, de bennük sem lehet teljesen megbizni.

A nyelvsuli baromi jo! Nagyon elvezem... de szerintem azert is, mert ugyan olyan buta/okos emberekkel vagyok körülveve, mint amilyen en is vagyok. Velük siman megy a kommunikacio. :) Neha baromi viccesen. A multkor kiesett a csaj a liftböl, ami eppen akkor nyitotta ki az ajtajat. Igazabol csak azt probalta meg elmagyarazni, hogyan vagatta le a hajat... De ugye ha nem megy szavakkal, megy majd kezzel labbal. Csak hogy ehhez nagyobb területre van az embernek szüksege... igy ö kiesett a liftböl. Bepisiltunk a röhögestöl... :))

Masik melot meg nem talaltam. Viszont a csalad kifizette a következö havi nyelvkurzusomat is. Rettentöen boldog vagyok ettöl. Siman dobogos ajandek!

Neha-neha vannak rossz napok. Van amikor nem sikerül semmi. Es igazabol annyira elmegy a kedvem az egesztöl, ha nem birok valakinek valamit elmagyarzni. Akkor valahogy ugy erzem, hogy feleslegesen vagyok itt. A mult hetem totalis katasztrofa volt... egyszerüen összegyültek a problemak es volt amikor egyszerre több is elöjött. Akkor mattot kaptam. Inkabb az elmult par het benasagai, bantalmai gyültek fel bennem.... es nehez ezt egyedül feldolgozni. Talan az is bant, hogy egyedül vagyok... nincs senki aki meghallgatna es tanacsot adna, olyan aki meg is erti, hogy mi bant igazan... DE hat bassza sas! Majd lesz valaki! :)

Na de ne panaszkodjak mar folyton!!! A 7vegen levagattam a hajam (nem ugy ahogy szerettem volna, de mind1) es ma begyüjtöttem a dicsereteket! :) Annyira jol esett! A nyelvkurzusos lanyok, a takaritonö, a "fönököm" is... Az ilyenekböl el az ember lanya :) Hülyeseg, de ha idegen orszagban vagy egyedül, nem beszeled a nyelvet csak megerted, es nem ugy alakulnak a dolgaid ahogyan azt szeretned, akkor ilyen pici kis figyelmessegek is total feldobjak a napod! Haza fele vegig vigyorogtam a villamoson. :)

Na lepek, mert aludnom kell... holnap iszonyatosan hosszu napom lesz...

 

Jo ejt!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr193312740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása