HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2012.03.07. 08:09 sovisz

BezzegNyugaton

Reggel 8 ora es mar vagy 10 palyazaton tul vagyok... A baj csak az, hogy senki nem hiv vissza. A remenyhal meg utoljara, vagyis majd akkor, ha ki kell költöznöm, mert nem tudom fizetni a lakbert. Annyira felek ettöl, mint macska a viztöl. Mi lesz, ha nem lesz munkam?

Most ugy vagyok, hogy heti 10 orat vagyok egy csaladnal ahol vasalni kell es a gyerekeknek vmit fözni, ha haza jönnek. A volt csaladomnal pedig heti 15 orat vagyok, plusz 2 hetente van egy nö akihez jarok takaritani 3 oraban. Egyelöre ennyi... A problema ott kezdödik, hogy nincs betegbiztositasom, ami elegge gaz...

A masik dolog ami nyomja a lelkem, hogy majus vegen vagy junius elejen el akartam költözni. Sporolni ugye most nem tudok ra, mivel közbe jött egy sieles is. Elegge stresszelek ettöl is. A lenyeg, hogy mar alairtam egy szerzödest, hogy majd költözöm, igaz semmilyen vonzata nincs, ha nem sikerül. De akkor is... a szavamat adtam!

Ismetelten babysitter vagy au pair nem akarok lenni. Ez most hosszu lenne elmagyaraznom hogy miert... Viszont a takaritas sem az eletcelom. Nem tudom mi lesz... ennel kilatastalanabb az eletem meg sosem volt. Haza meg nem mehetek... tiszta eges lenne. Ha marcius vegere nem lesz semmi mas lehetösegem felkötöm magam az elsö fara. De komolyan, ez igy nem elet. Van 1 db farmerom, nehany szakadt pulcsim es mustaros kenyeret eszem minden nap egyszer, minden masodik nap jar hozza egy virsli. (Ma virslis nap van! :) ) Sporolnom kell... Bosszanto, de ez van.

A gyereksirast mar itt meg sem hallom... a dugas is a szomszedban mintha alabb hagyott volna. Lehet azert, mert nagyobb es mas jellegü problemak kötnek le?

Tele vagyok adossaggal is... Vajon a diakhitelem elmulik, ha meghalok?

Mar azon agyalok, hogy ha havonta csak ketszer utaznek Magyarorszagra, akkor az közel 40 euronyi megsporolt penzt jelentene. Az ket farmer vagy a berletem ara.

Igazabol a faszom ki van. Legalabb interjura hivnanak be, de az sem. Na huzok dolgozni.

Remelem ma valaki felhiv...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr654294651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása