HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2012.03.09. 15:55 sovisz

Öröm az ürömben

Öröm az ürömben, hogy ma pozitivan csalodtam az uj csaladommal kapcsolatban. Nagyon kedvesek es segitöszkeszek, mindemellett jol is fizetnek. Persze feketen. Na mind1... nem lehet minden jo es f@sza.

Ket napja a baratnöm mondta, hogy volna egy valamilyen idös bacsi aki valamilyen epitkezeseken dolgozik valami vezetökent. (Az ilyen es ehhez hasonlo ketes infoktol mar alapjaraton felall a ször a hatamon /ha lenne/ ) Szoval mondta, hogy ha akarom megbeszel vele egy idöpontot es talalkozunk 3-an, majd a többit akkor megbeszeljük. Hat gondoltam, max. egy fekete tea arat bukom, ha nem tetszik az ajanlat. De aztan a pasi kifizetett mindent, nagyon lovagias volt. Viszont! Egy öreg török csavolrol van szo, aki meglehet, hogy epitkezeseken dolgozik, de nem fönökkent az is biztos. Kerdeztem, hogy hova kell menni... aszongya: "Aranyom, eljössz ide, meg ide, es akkor en itt felveszlek, aztan elviszlek haza". - Jah persze, idiota - Közben meg gyözködött, hogy a penz nem szamit meg ilyenek. Elmehet a sunyiba, ven f@sz... De azert megbeszeltem vele egy hetföi talalkat, hatha a "randi" utan meg tudom magam gyözni, hogy nem egy perverz ven kecskevel van dolgom. De nem megy... a baratnömet is zaklatja, hogy menjenek el ebedelni. 

Ugy hogy ma irtam neki sms-t. Azota hivogat 30 percenkent. Nem veszem fel neki, reszemröl lezartnak tekintem az ügyet. Keressen masik bejaronöt. Egyszer mar majdnem megszivtam, meg egyszer nem fogok. ES se arabbal, se törökkel, se szerbbel, se romannal se senkivel aki Keletröl jött nem allok szoba!!! Kövezzenek meg, ha fajgyülölönek tartanak, de nem viszem vasarra a böröm... Aztan ott kuksizom majd sexrabszolga felesegek között tizenhatodikkent csadorral a fejemen. F@szt!

Megyek magyarba! Juppi!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr474300051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása