HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2011.12.18. 17:23 sovisz

krisztmösz krisztmösz heppi nyu jer

Vasarnap van. Este. A ho nem esik, pedig huuu de nagyon igertek. Jo lenne, legalabb a hangulatom is meg jönne vegre a karacsonyozashoz. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Listat kell keszitenem, hogy kinek mit szeretnek venni. Szerintem ennek ma neki is ülök. Meg egy picit tanulnom is kellene... :p ez mindig nyögve-nyelösen indul, aztan nem tudom abba hagyni.

Ez a honap szinte csak a karacsonyi vasarok es puncsozgatasok hava. Amit nem is banok. Sok ismerös jön ilyenkor es össze röffenünk egy jo kis puncsozgatasra.

A lakasokat is ezerrel keresem, de meg nem jött el az igazi. Nagyon sok van ami tetszik, de a kauciok magas ara mindig vissza lök a realitas talajara. Pedig mar az arbol is engedtem. Jo, akkor legyen 300, aztan latok egyet 350-ert, es akkor ok, legyen 350, aztan megint jön egy jobb 10-20-30 euroval dragabb, amire ismet rabolintok, gondolvan, majd csak kinyögöm valahogy... Aztan jön az, hogy külföldinek nem adjak ki, vagy az a 350 igazabol 420, mert a rezsiköltseg kicsit megdobja, stb. Na mindegy, bizom benne, hogy var ram az igazi lakas :) Az is lehet, hogy kihuzom meg itt egy evig, aztan vissza megyek almaim varosaba... :) De jo is lenne...

Sokan kerdezgetik, hogy meddig szandekozom itt maradni. Az "itt" szamomra tag fogalom. Konkretan ebben a varosban, ennel a csaladnal nem szeretnek nagyon sokaig idözni, attol függetlenül, hogy sosem lesz ilyen jo dolgom, ilyen kenyelmes eletem. Ha jol gondolom, a gyerekeknek mar nem lesz szüksegük jövöre (ill. 2013-ra) baby sitterre es akkor lephetek tovabb. Amugy nem szivesen hagynam öket cserben es mert nagyon halas vagyok, hogy ennyit segitenek nekem. Tenyleg! Plusz ingyen tanulhatom a nemetet. Sokat kapok a gyerekektöl, a környezettöl, a sulitol (aminek 2 nap mulva vege). Meg ha nem is figyelek oda, ragad az emberre... csak, ha az utcan jar-kel es nezelödik, mar tanul... persze az mas kerdes, hogy meg is marad a fejemben vagy nem. :) Vissza terve arra, hogy meddig szeretnek itt maradni.... haat, itt Ausztriaban... talan eletem vegeig. Magyarorszagra csak akkor mennek vissza, ha a szerelem haza huzna es azt mondana: "telepedjünk le itt". De ez miatt sztem nem kell aggodnom...

Amugy meg szörnyü jövöt josolok (josolnak) haza... Faj is a fejem a szüleim miatt nagyon. Na de ez meg messze van, es különben is, ki tudja...

Elvileg dec. 23-tol jan. 8-ig nem kell dolgoznom. Elkepzelni nem tudom mit fogok csinalni abban a 2 hetben... De lehet csinalok egy körutat Pesten. Meglatogatom a baratnöimet. Van olyan, akit mar vagy 1,5 eve nem lattam... Megprobalom össze hozni a bandat valamikor.

Januar 2-an, azaz 14 nap mulva boldog szülinapom van. Mas örülne, ha ujra 25 lenne... en viszont nem varom, hogy 25 legyek. Közelebb leszek a 30-hoz... ami faaaaj. Meg rancosodom. Hogy nez mar ki egy rancos ovodas? Iszonyat hülyen... :)

Hm.. mar megint egyedül vagyok. A gyerek bög. Isten tudja miert. Szivesen elmennek most innen, es azt is tudom hova... de hat nem lehet.

Na gut, lepek karacsonyi listat csinalni, majd tanulni.

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr313473608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása