HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2011.10.25. 19:52 sovisz

U-Bahn

Vegre szabin... vagyis itt a szerda munkaszüneti nap, csütörtökön amugy sem vagyok a gyerekekkel, penteket megkaptam, majd jön a 7vege, hetfön nem kell dolgoznom, kedden meg halottak napja. Viszont kedden este 7-re mar itt kell lennem, ejszakai müszak...

Holnap hajnali 4-kor nyomas haza, ha itt nem hagy a fuvarom es megtalaljuk egymast. Azt mondtak a telefonban, hogy nem varnak ram. (ami erthetö)

Ma reggel besz@rt a bojler. Sirva tusoltam a par fokos vizben, a szam tiszta lila volt. A fejböröm total bezsibbadt. Raadasul az egesz lakasban hideg volt. Kint meg alig par fok reggel. Most epp este fel 8 van, de meg mindig nem melegedtem at.

Uj lakas utan kell neznem. Nem ez volt az elsö eset, hogy total kiakadtam. Mult heten a tulaj lanya aki 2 eves, vegig bögte az ejszakat es altalaban minden reggel sir (reggel 6kor). A szomszedban eppen a hazas eletüket gyakoroltak (vagy a hazassagon kivülit), elegge hangosan. A 4. kör utan atkopogtam, mert mar en szegyelltem magam. Ja es a szomszed szobaban lako sracnak meg hazimozija van a 10 nm-es szobaban. A 2 eves kisgyerek azon szokta nezni lengyelül a micky egeret. Magyarul is iszonyatosan idegesitö... lengyelül meg aaa.... A falak gipszkartonbol vannak, plusz a festek. Es kb. minden este ez megy, amikor a hatam közepere sem kivanom a zajongast, a gyerekeket. Remelem hamar talalok mast...

A kurzusnak a mai nappal vege. Jövöheten meg következik a masik. Remelem hasonloan kedves es segitökesz tanart kapunk majd. Ugy erzem, sok mulik rajta...

Ma elmentem a Kika-ba. A varos masik oldalara, ahol mar csak a nagy pusztasag van. Es ez szo szerint ertendö. Szoval ez Eszakon van, en meg teljesen Delen lakom. Szerintem autoval ez az ut, ebben a forgalomban, minimum 1 ora, de siman megkockaztatom a 1,5 is. Tömegközlekedessel pedig alig 40-45 perc. Baromi jo a becsi tömegközlekedes! Nagyon jol kiepitett vonalak vannak. Ugy sajnalom, hogy Pesten nincs ilyen. Itt 6 metro van, vagyis U-Bahn. Barhova el lehet velük jutni. Plusz az itteni HÈV-ek meg kivisznek egeszen messzire, pl. Pandorfba ami azert mar majdnem a magyar hatarnal van (Bécstöl 50 km kb.). Nem ugy, mint otthon... Na jo, Szentendre azert eleg nagy tav, de akkor lenne igazan franko, ha összekötnek a csepelivel. Akkor azt mondanam, hogy volt valakinek esze... vagy az 1-es villamost atvinnek Budara, esetleg vegre megepitenek a 4-es Metrot vagy az M0-as autopalyat. De meg mindig keves lenne az ittenihez kepest. Nagyon tetszik. Meg basszus... tök hangulatos! Imadok villamosozni! Egyik kedvenc idötöltesem! :) Közben sargabarack lekvaros fankot enni... na az igazan az elvezet! :)

A csaladdal az a baj, hogy nem tudom hanyadan allok. Nem kapok semmi visszajelzest. Se rosszat, se jot. Mar arra is gondoltam, hogy rakerdezek... hm. Majd meglatjuk...

Holnap baromi koran kelek. Annyira, hogy mire Dunaujvarosba erek, akkor fog hajnalodni. Jo moka lesz.

Jo ejt!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr553329732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása