HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2011.12.06. 21:27 sovisz

Mikulas napjara kapott öleles

2011. 12. 06. van, vagyis Mikulas napja. Eletem talan egyik legszebb ajandekat kaptam ma... es nem is akar kiktöl, hanem a "gyerekeimtöl". :) Kaptak tölem egy-egy aprocska mikulas csomagot es erre ök.... MEGÖLELTEK! :) Egyszerre! :) Annyira jo volt! Olyan jol esett... Aztan sütöttem nekik palacsinta tortat es a kisebbik tele szajjal motyogta, hogy LECKER! :D

Szoval a mai nap igazan sikeres volt a szamomra. :)

Nem ugy a hetvegem... azon kivül, hogy elkpatam valami nyavalyat, rettentöen megbantottak. Most is ezen kattog az agyam.... Lehet nem kene, de gyomorgörcsöm van töle. Nem tudok a gondolattol szabadulni. Fogalmam sincs, hogyan kezeljem a helyzetet...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr473444012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása