HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2011.09.19. 21:27 sovisz

Prada

Na este van mar, minden rendben.

Vagyis igazabol fura ez az egesz. Ugye itt van ez a ket kisgyerek, akiknek volt (es meg van egy darabig) a baby-sitterük. Nekik ö olyan, mint a legjobb baratjuk es egyben a potmamajuk. Nagyon szeretik. Latszik rajtuk. Ma este kb. fel orara egyedül hagyott minket, mert neki mennie kellett, es hat eleg katasztrofalisra sikeredett ez az egesz... Miutan kilepett az ajton, a gyerekeket mintha kikapcsoltak volna. Olyan jokedvüek amikor itt van a baby-sitter, most meg mintha temetesre mennenk. Hiaba kerdeztem, hogy mit jatszunk, azt mondtak most nincs kedvük. Kerdeztem, hogy mi a kedvenc jatekuk, erre azt a valaszt kaptam, hogy az a masik lakasban maradt. Probaltam felvenni velük a kapcsolatot, de teljesen magukba zarkoztak. Nagyon nehez lesz ezt attörnöm, föleg igy, hogy hijjan vagyok a nemet nyelvtudasnak. Valamit majd ki kell talalnom... de annak ütösnek kell lennie.

(Ha esetleg van valakinek valami ötlete, nyugodtan megirhatja...)

Aztan vegül amikor megkerdeztem, hogy nezünk-e SpongyaBobot, felcsillant a szemük - es mar majdnem azt hittem, hogy sikerült a jeget megtörnöm - amikor belepett az anyukajuk. Na majd legközelebb...

Az anyukajuk rettentöen aranyos. Tök jo fej, hogy megerti mit akarok mondani. Annyira segitökesz, nagyon örülök, hogy ilyen. Persze egy rakas infot is elmondott, amit alig birtam követni, mert rettentöen gyorsan beszel, de kijelenthetem, hogy mindent ertettem... Talan meg masik munkat is tud nekem szerezni, bent a munkahelyen. De azt beszeltük, hogy erre meg raterünk! :) Annyira jo lenne! Tenyleg!

Iszonyatosan faradt vagyok. Szerintem meg sosem töltöttem ennyi idöt nemet nyelvü emberekkel. A nyakam is begörcsölt a nagy figyelesben, koncentralasban... mondjuk delutan volt egy olyan pont, hogy sikitva kirohanok az esöbe es csendert es erthetö szavakert esdeklem, de aztan az algopyrin jotekony hatasa megerkezett. :)

Szoval itt is azt kell tapasztaljam, hogy nagyon kedves emberek az osztrakok! Mintha termeszetesen jönne belölük a joszandek, es ez tök jo! Nagyon megnyugodtam... jo lesz nekem itt.

Jo ejt, megyek aludni. Azt hiszem hosszu het ele nezek...

 

Ui.: A Prada cimet azert kapta a poszt (tudom semmi köze a bejegyzeshez), mert ahol a hazban kaptam a szallasom, az anyukanak nehany ruhaja es kiegeszitoje log a szekrenyben. 2 db igazi Prada taska log itt tölem 2 meterre. Szerintem a kettö annyiba kerülhetett, mint mondjuk 5 havi fizetesem.... Igazabol meg sosem fogtam meg Prada taskat... Szerintetek hozzajuk erhetek? :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr673239505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása