HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2011.09.19. 13:28 sovisz

Wien

Címkék: bécs vonat wien

Itt vagyok Becsben... de nem dobtam magam hanyatt. Nem is akarok itt lenni. Mar majdnem be is lazasodtam, annyira nem akarok itt lenni. Amikor leszalltam a vonatrol olyan "haza mehetnek" erzes kapott el. Aztan raneztem a kijelzöre es lattam, hogy mindjart indul a vonat Budapestre. 

Egy "mekiben" ülök, teljesen könnyes szemmel... Annyi ember van itt en meg ugy nem szeretem a tömeget. Föleg ha a 70%-uk külföldi (en beszelek). Nincs velük semmi bajom, csak ha probalok nekik valamit elmagyarazni az olyan, mintha olajjal oltanam a tüzet. En sem tudok nemetül, ö sem tud nemetül...

Letelik itt az egy (vagy 1,5) evem es visszaköltözöm.

Amugy a vonatozasrol akartam irni...

Igazabol olyan iszonyatosan nagy tapasztalatom nincs az osztrak vonatozassal kapcsolatban. Egyszer voltam egy retur köruton, plusz ma vonatoztam 2,5 orat. A hely meses. Tök szepek a hegyek ilyenkor, amikor borus-esös az idöjaras. Mintha parolognanak a hegyek, ugy megülnek az esöfelhök a völgyekben meg a hegytetökön. A vonat legelejeben ültem es amikor kanyarodtunk mindig lattam epp milyen hidon megyünk at. Hat nem tudom mit vagyunk oda a mi Hortobagyi 9lyuku hidunkert... Ezek is vannak olyanok es elkepesztö helyekre epitik öket... Volt amikor olyan magasan mentünk, hogy nem is lehetett a hegy aljat latni. Kerem szepen, ertsek meg a csodalatomat, en egy alföldi lany vagyok.... :)

A vonat nagyon tiszta volt. Az ülesek huzata is szepen karbantartott. A mosdoban van kezszarito, szappan, olyan mozgaserzekelös csap, es rendes wc-papir, meg konnektor a laptopnak. Habar ez utobbi nem tudom mennyire hasznal a gep akkumulatoranak... 

A kalauz is nagyon kedves volt. Igazabol mindig nagyon kedvesek...

Es annyira nem kell sok ehhez, nem ertem, hogy ez miert nem lehet otthon is igy? Pedig csak ha a kalauz kedves, vagy ha csak mosolyog, mar az feldobja az utazast. Az, hogy tisztan es karban van tartva minden pedig csucs!

Plusz meg annyit, hogy pontosan indultunk es pontosan erkeztünk. (pedig szakadt az esö)

-ennyit az osztrak vonatozasrol.

Hu de nagyon haza mennek, annyira nem folyik itt a "csi"...

 

Ja es ma telefonaltam eletemben elöször nemetül. :D Nagyon gaaaz volt :D (na jo, ez kamu, mert igazabol a volt fönökömmel mar egyetlen egyszer beszeltem telefonon, de ö tudta hogy beszeljen velem /egyszerüen, erthetöen/ es az mas volt.)

 

Na megyek, mert ez a 40 tagu sved csalad az asztalom mellett valahogy büzlik... szerintem a babakocsis illetö a bünös... waaaa....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr293238276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása