HTML

BezzegNyugat

Nemet nyelvtudas nelkül költöztem ki Ausztriaba, immaron 11. honapja lakom itt. El szeretnem mondani, hogy latom itt a dolgokat. Mitöl jo itt elni es mitöl nehez. Itt sincs kolbaszbol a kerites es megis... (Kicsi ember idegenben)

Friss topikok

Osztrakiaban

2011.09.18. 23:04 sovisz

Köszönöm!

Címkék: bucsu esö ösz vasarnap

Vegül csak itt van ez a franya vasarnap este... -hogy a kutya vinne el. Igazabol elvihetne ezt az egeszet a manoba! Az összes szep es rossz emlekkel együtt, mert marha nehez az elvalas. Mondhatni ez az utolso hivatalos ejszakam itt. Jövök meg jövöheten, de az mar nem lesz olyan... akkor mar hivatalosan is Becshez tartozom... Ach, vegülis sose legyen ennel nagyobb bajom.

Negyed oraja irogatok ide mindenfele közhelyes, mar-mar majdnem szerelmes mondatokat, hogy igy a varos, meg ugy a környek, de marhasag... törles... törles...

Baromi jo ez a hely! Jo itt lakni, jo itt dolgozni, jo itt nyaralni, jo itt kirandulni... mindezt felcserelem egy Beccsel, egy par negyzetmeteres szobaval. Déjá Vu-m van.

Azt hiszem tul erzelmes lettem mostanaban... lehet az egyedüllet teszi. Remelem holnapra kialszom. Ilyenkor szoktam sütni egy kis linzert, mert majdnem olyan erzesem lesz töle, mintha törödnek valakivel... jo erzes...

Vicces, hogy az eg is dörög, esik az esö es kb. 15 fokot esett hirtelen a hömerseklet... tökeletesen passzol a hangulatomhoz! Azt hiszem itt van az ösz. Szeretem... az illata es a szinei miatt... olyan szep... (es mar megint erzelmeskedem, hihetetlen! Milyen jol jönne egy harmadik kez... amivel "nyalas" pillanataimban jol tarkon vaghatnam magam...)

Azta, hirtelen leszakadt az eg! Nagyon megijedtem... De utalok ilyenkor egyedül lenni! Na, össze szedtem magam, baromi bator vagyok! :)

Lenyeg, hogy holnap fel 10-kor indul a vonatom, delben megerkezem, veszek egy havi berletet es megyek az uj csaladomhoz. Csak nehogy felcsereljem a sorrendet, mert siman kepes vagyok ra!

Mar 4. napja reggel 10-töl este 7-ig az ebedlöben a jegyzeteim felett görnyedek, es probalom memorizalni a szavakat, kifejezeseket, mondatokat. Tök faradt vagyok es egyaltalan nem erzem, hogy valami is megmaradt volna az agyamban. Pontosan olyan, mint amikor a fösulin egy-egy vizsgara keszültem... Marhasag... Ha lesz egy kis szabadidöm, az lesz az elsö dolgom, hogy besetalok egy nyelvsuliba es beiratkozom!

Tökre megszerettem ezt a lakast is (habar semmi közöm semmihez), de szerettem benne lakni. Hianyozni fog... meg a lakoja is...

Akkor holnap...

bis dann

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bezzegnyugat.blog.hu/api/trackback/id/tr503237219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása